torsdag 31 januari 2008

värsta torsdagen på länge

Skoja om jag har varit sur idag. Hade kunnat säga upp mig på stuts, vill inte jobba längre. Det är inte kul. Inte för fem öre. Har några bittra kärringar på jobbet som är riktigt påfrestande. Idag blev det bara föööör mycket med deras snack och alla komentarer. Japp bägaren har runnit över eller vad man ska säga.

Mår inte så bra fortfarande. Kroppen känns slö, hjärnan funkar som vanligt men kroppen vill inte..det är riktigt jobbigt. Det känns så jobbigt. Jag har massor av energi men den kommer aldrig ut, det är som det är stopp.
Måste sitta hemma idag eller måste o måste..jag vill inte göra nått. Mitt huvud håller på att sprängas av alla tankar, tankar om egentligen ingenting. Allt snurrar, men vad är det egentligen som snurrar, för det finns ingenting att oroa sig för. Men det känns jobbigt i kroppen, den känns död.
Elaka tankar har jag oxå..haha..
Jag vill bara att tiden ska gå.Komma över denna period, blåst regn mulet väder..ja allt detta tråkiga och få en fin vår och sommar istället. Det är det jag vill ha, det är då jag är glad..Japp så är det.

Nope nu blir de minsann inget mer här...är för trött och för snurrig för att skriva det blir ändå fel vad jag än gör..där ser ni mitt liv är hopplöst!!

Inga kommentarer: