torsdag 17 januari 2008

Baka kaka..vem ska kakan smaka?

Är så otroligt sugen på att baka lite gott att fylla frysen med.. men frågan är bara vad ska jag baka har suttit o letat goda recept nu i säkert en halvtimme och det ända jag hittat som jag kankse ska göra är kladdkaksmuffin. Fick nya roliga zebra randiga muffinsformar utav min kompis som var här för någon dag sen o hälsade på. Tänkte göra nått roligt med dom så varför inte baka muffins då..

Har varit inne i Ystad nu och fikat med vännerna det var som vanligt väldigt trevligt. En promenad med hunden har det oxå blivit idag. Men jag hatar verkligen detta gråmulna vädret som visas utanför mitt fönster. Om det skulle kunna bli kallt minusgrader och massa snö. Tror jag är den enda i hela avlånga sverige som verkligen vill ha snö nu. Lite snö måste det minsann komma varje år annars känns det inte roligt. Man är lite som ett barn när snön börjar falla springer till fönstrena för att kolla så det verkligen kommer nått som lägger sig utmed gatorna.

Saknar min älskling nått otroligt mycket just nu. Vill att han ska komma hem så vi kan mysa lite. Är så tacksam för jag fick faktiskt en helt egen bil igår. Inte lätt att klara sig på 1 bil när man bor utanför stan, så nu har jag en helt egen rallakärra att köra runt med. Så skönt!! I morogn är jag oxå ledig ska vila ut mig riktigt mycket sen vet jag inte riktigt vad som händer. Kan tänka mig att det blir att dricka kaffe med Eve...kankse försöka få med henne ut på en preomenad om det nu inte regnar som jag hörde lite att det kankse ska göra.

Ha en underbar dag nu ska jag baka den där kakan!

Inga kommentarer: