fredag 18 januari 2008

Badrummet

Idag gjorde min kära sambo det sista med rivningen i badrummet, nu ska vi bara köra iväg och köpa gips ett nytt fönster ska beställas sen kan vi äntligen sätta igång. Kakel och allt som hör till finns redan hemma, kommer att bli så skönt när allt är klart där inne.
Idag händer dock inte så mycket alls, vädret är astråkigt och jag ska dessutom vara hundvakt åt mina föräldrars 2 hundar denna helgen. Jobbigt värre kommer det att bli i och med att vi har 1 egen hund och det blir då 3 st hanhundar, vilket kommer att bli riktigt jobbigt.

Ohh herreguud i morse när jag skulle byta sängkläder i sängen så fick jag mitt livsstörsta chock i dom rentvättade sängkläderna som skulle läggas i fanns en enorm spindel. Den var så ful o äklig så jag blev helt förlamad..haha...tur chrille var hemma så att han kunde ta ut den. Har fortfarande rysningar när jag tänker på den.

Dax för en powerwalk med doggen..ha en underbar dag

Inga kommentarer: