lördag 19 januari 2008

Stackare

Tycker så synd om Bruno. Idag när jag kom hem från jobbet så var hans öga helt rött och svullet. Hinnan som ska skydda ögat sitter över halva ögat och är helröd och blodsprängd. Jävla skit att det är helg. Det är nog mest jag som har ont av det, ser så hemskt ut. Vet inte varför han har fått det iheller. Vill bara att det ska bli måndag så vi kan åka iväg till vetrinären och undersöka det.

Annars så har jag jobbat idag, tradigt som vanligt. Ska jobba i morogn oxå. Är dessutom hundvakt till morsan o farsan små byrackor, och det hade jag hellst velat slippa just nu och bara kunna bry mig om Bruno, mysa och gosa så han slipper lida..eller vem lider mest. Jag antagligen fruktansvärt dåligt samvete för att jag inte kan hjälpa honom förräns om 2 dagar.. men man får göra det bästa av situationen.
Ska försöka leta lite fakta av vad det kan vara, kankse bara en sån enkel sak som att han har fått skräp i ögat, men varje gång jag har skullat kolla i det så blundar han jättehårt...

Fan har verkligen letat o letat..finns ju ingen vet som kan ta honom nu..gahhh...min stackars lilla plutt!!!!

Nä idag var det ingen rolig dag att blogga ska njuta md min dogge nu..

Inga kommentarer: