fredag 18 januari 2008

Lånat en symaskin

Ska snart in till mina föräldrar, har nämligen fått låna morsans symaskin, så nu ska jag fixa o dona. Har tyg o allt spetts med mera. Längtar så ska bli så otroligt kul att få komma igång. Har så mycket insperation i huvudet just nu. Vill bara sätta igång.
Tiden som återstår av dagen blir att fixa hjärtan som ska hänga i mina korgar som jag har i en jättestor inbyggd bokhylla. Det kommer att se så läckert ut när den blir färdig. Just nu är den ganska tråkig. Sedan så blir det att fixa middagen. Lassagne blir det. Ska bli väldigt gott.

Ibörjan av februari kommer det att bli mycket shopping. Ska ta en runda till Ge-kås i Ullared för att kolla lite till hemmet, förhoppningsvis hittar jag de jag söker. Snygga vita lampor till fönsterna, dukar och gardiner. Om jag har tur lär jag hitta lite snygga fat, tallrikar och annat smått och gott.
Dax att packa ihop hund, kläder, tyg och mig själv.

Inga kommentarer: