söndag 20 januari 2008

En aldeles vanlig söndag..

Ja söndagar är vad dom brukar vara, känns långt ifrån roliga. Har ju jobbehelg, men nu är den över 2 dagar till sen är jag ledig.
I morgon ska Bruno till vetrinären och få ögat kollat, han ser så konstig ut. Min annars så gosiga hund har förvandlats till en ännu mer gosig o kärleksfull hund, men han ser ut som jävelen själv..sååå synd om mitt lilla troll.
Lämnade över Morsan o farsans små hundar idag och tog med mig 60 kilo griskött hem, dom har varit o hälsat på en släkting som hade grisar o ja det hela resulterade i att jag fick äran att fylla min frys med kött...kommer ju aldrig hinna äta upp allt, blir att ordna många grillparty till sommaren så lär det nog gå åt. Nä nu blir det att krypa ner framför brasan o mysa.
Ha en underbar dag

Inga kommentarer: