måndag 28 januari 2008

då vart det dax igen

Ja perioden med stort P har börjat igen. Känner hur det suger...hela kroppen suger,hjärnan suger..allt suger. Nu är det dax igen, känner ibland hur tårarna börjar svida. Det är en sån tid igen, Må skit tid. Varför ska den komma varför förtjänar jag att få den. Jag är ju så lycklig. Jag har ju allt jag någonsin drömmt om. Men ändå känns det så tomt, tomt och tungt. Det gör ont i hjärtat, allt känns jobbigt.
Just precis när denna tid börjar komma så vill jag bara sova, sova mig igenom dagarna drömma fina drömmar längta till det som ännu inte har hänt. Bara drömma mig bort, till en ljusare tid. Kankse det är så här det känns att gå in i väggen? Nä skämt o sido. En snart 22 åring får inte säga att man har gått in i väggen..det är bara "gamla" som gör det. Men vad heter detta då? Jag kankse bara ska kalla det för depp-perioden som kommer 2 gånger om året. Och till vilken nytta? Abolut ingen nytta alls. Jag vill vakna upp på morgonen och må bra, inte känna att jag vill dra täcket över huvudet och lika gärna kunna dö. Det är så det känns.

Jobbet är piss kärringarna är förjävliga, lönen suger tiderna...tja dom är kassa just idag var dom det iaf. Man får inte ut ett skit av att man sliter häcken av sig iheller, det är ändå ingen som uppskattar det.

Detta var allt från mig och den stora P perioden..P=Piss Period

Inga kommentarer: