söndag 30 mars 2008

Mycket att stå i hela helgen. Men nu kan man pusta ut, precis som Bruno gör!!!

Har varit tuff helg, mycket att stå i Fick ära att göra 1 års tårta, o den blev mycket fin, tyckte jag iaf..!! 2 kalas har vi hunit med under lördagen, och nu under söndagen har christian roat sig med att fixa badrummet, nu är det bara rören som ska ändras om och golvet ska läggas tillbaka, sen kan vi äntligen börja kakla, jag längtar sååå. Själv har jag roat mig i trädgården med att fixa fint. Satte fram utemöblerna, ifall det skulle bli sol ute och lite varmare så kan man dricka kaffet där ute istället. Kolláde till våra 3 fiskar i dammen och såg till min fasa värdens största padda, ja en jättestor padda, med benen utsträckta var den mins 20 cm lång. Nu väntar kvällsmaten som är välbehövlig i ungen och sen är det mys för hela slanten. Det kan man vara värd efter en sån härd
dag ute i den fina vårvädret.

1 kommentar:

Maria sa...

Det går framåt i huset ser jag!!
Bruno är bara så gullig!
Hur gillade han snön? Lufsen är helt tokig i den. Såg ut som en snöboll när han kom in.