fredag 14 mars 2008

Konstigt...
Brukar typ aldrig sova så länge, men efter en helvetesvecka på jobbet så kan jag lugnt berätta att jag somnade helt utmattad igårkväll innan kl var halv nio på kvällen och vaknade precis nästan..shiit pomesfrits. Men skönt va det iaf.
Dagen planer är att sticka in till stan med evelina och besöka matilda och barnen. Ska ner och äta thaibuffe. Ska bli gott. Annars så blir det en väldigt lugn dag.
Satt ute och tog min morgon cigg på trappan med en kopp kaffe..grannen kom i sin trädgård och började skratta. Jag hälsade som vanligt med mitt trevligaste hejjjj som jag brukar och han kunde knappt hålla sig för skratt. Tänkte ju att han måste ha tänkt på något roligt som hänt eller nått. Men nu har jag kommit på vad det var. Mitt hår stod åt alla håll, jag var väldigt blek, nästan vit i ansiktet med maskar som smetats ut på kinderna efter att ha glömt att tvätta av det igårkväll. Bruno satt brevid och såg allmänt trött ut han med. Ja det måste ha varit oss han skrattade åt..två vita lik, fast bruno är iof rödhårig. Men ja ni fattar poängen. Men det var lugnt det bjuder jag på idag. Har väl livat upp hans dag på nått sätt.
En kopp kaffe till sen är jag fit for fight för en ny dag!

Inga kommentarer: