onsdag 12 mars 2008

Dax med vaddå?

Snart är det dax...


Om lite mer än en vecka ska jag ha semester, bara vara hemma och fixa med trädgården, göra allt det där som måste göras. Känns som att jag aldrig hinner med vårt hem om jag inte tar semester. Men det ska bli skönt, tänk att slippa höra klockan ringa på morgonen..slippa vara trött och gå bland alla Annars har jag hunnit med lite träning idag, blev badhuset med morsan, simmade några längder, bastade..ja det var så skönt.

Lördagen som har varit tillbringades i malmö, blev shopping och bland annat så hittade jag mina ankarkrokar som jag letat efter..nu i efterhand så tycker jag att sånna var ju inte direkt så speciella, men väl så fina och passande till min vägg. Blev också inhandlat några blommor, kolla in blomkrukan bara, så jäkla snygg passar verkligen i vårt hus.




3 kommentarer:

IKT i min vardag sa...

Oj vad häftigt med en besökare från Hong Kong, bloggvärlden är otrolig!
Men det var ju inte det jag skulle säga utan; vilket bra jobb du gjort med hallen och krokarna passar perfekt.

Kram!

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Det blir jättefint och tapeten är jättesöt!!

Kram Annica

Maria sa...

Å vilken snygg tapet! Var har du hittat den? Hittade hit via mamma millan