tisdag 5 februari 2008

Hallen

Har börjat så smått med att göra i ordning i hallen, har rivit ner de tråkiga hängarna och spaklat väggen. Nu ska den bara slipas och tapeter ska upp. Allt ligger här hemma o bara väntar...men när ska jag få tid..hmm..
Nya hängare ska handlas. Vill ha tag på snygga svarta smides "ankarkrokar" att hänga jackorna på. Men har letat o letat och hittar bara pyttesmå silvriga..det är inte de jag vill ha.
I söndes var vi i Gröna ladan och kollade, men hittade inget att köpa. Men kul var det iaf i och med att det var första gången jag var där.
Nu väntar jag bara på att Eve ska komma hem från jobbet så vi kan handla mat till vår Ullareds tripp i morgon och drika lite kaffe. Sen ikväll ska jag hem till mamma och prata lite med henne.
Bilder på hallen kommer att komma men det dröjer lite har så mycket annat nu att fixa.

1 kommentar:

Maria sa...

Håller med Ladan har blivit tråkig och dyr! Såg att du bodde i Ystad, jag med - vad kul!