onsdag 6 februari 2008

Bilder

Här är mitt älskade hall projekt, har spacklat klart väggen, det ni ser att det är två olika färger beror på att mitt spckel tog slut, men det ska inte spela någon roll. Inne under skåpen ska det komma upp en fin tapet som är vit med svarta blomrankor. sen undertill på ovanskåpen kommer det att sättas upp ankarkrokar. Knopparna på skåpen kommer kankse (har inte bestämmt mig än) att bytas ut. Sen ska taket vitbetsas väggarna ska målas vita oxå, sen är jag nog nöjd för tillfället. Nytt golv ska vi oxå ha i hallen men det får vänta tills badrummet är färdigt och allt springande o släpande är klart.



















Mina nyinköpta gardiner och en "fuskranka" som ska pryda lite snyggt där uppe, men jag är inte helt nöjd, får se hur jag löser det hela.















Och så kommer en lite bild på Prinsen i huset!

1 kommentar:

Maria sa...

Villken härligt hund ni har! Själv har vi en cockerspaniel. Om man skall fortsätta på ämnet loppisar så är ju Öja loppis absolut bäst! Fast även den har blivit svårare att fynda på, för mycket folk. Man får trängs och nästan slåss om sakerna, folk är ju som gamar!
Oftas är det äldre värst, har de inte nog med gamla saker redan!!!!