torsdag 7 februari 2008

Besiktning av huset

Idag var anticimex här och gjorde besiktning av vårt hus. Det var felfritt och det känns som vi gjort ett bra husköp. Vi stortrivs i vårt hus och nu är det bara all rolig renovering kvar att göra. Längtar till våren då trädgården kommer att göras i ordning, just nu ser den så tråkig ut. Ett trädgårds land kommer att göras till mig oxå.
Köpte frön igår, lite örter och sen morötter, sallad och tomater. Längtar tills jag kan börja odla.
Inget långt inlägg idag.

2 kommentarer:

Maria sa...

Om det var en brun cocker med lite ljusare brun på så var det nog vi. Gick allmän lydnad och om jag inte mins fel så var ni två stycken som gick med honom. Han var inte fullvuxen då? Då vet jag vem du är, eran hund är så söt, lite långsam men så super gullig!

Maria sa...

Hej igen!
Vi har gått två kurser och jag skulle gå agility men så fick han problem med benet och haltade under en längre tid. Nu vill jag inte påfresta benet. Har funderat på nästa lydnads kurs oxå, mest för att han får komma ut och träffa andra hundar. Han är så rolig för han lyder till 110% när vi är där ute, hemma är han inte lika snabb, men han är rätt duktig. Ni då, fler kurser på gång? Eran verkar vara så snäll!