fredag 18 april 2008

Sköööna fredag

Åter har veckan gått mot sitt slut, och denna helgen kommer att bli så rolig. Idag har jag varit iväg och handlat för att i morgon är det kalas. Jag och min kompis/granne för den delen oxå ska nämligen fira våra födelsedagar i morgon.
Så idag står det på listan att fixa lite inför morgondagen, sen ska några vänner komma hit, dom har aldrig sett vårt hus, men nu ska dom. Så jag måste städa o fixa snyggt och mysigt här.

Så i morgon blir det tjejmiddag kommer bara att vara 6 stycken, ska äta fondue (stavas de så) och sen marrängsvis och massa godis o diverse godsakerna. Vin och andra drinkar kommer även att serveras..
Sen blir det lite frågesport där Evelina som jag har bjudningen ihopa med kommer att avslöja att hon väntar barn..ska bli såå spännande att se de andras reaktioner på detta.
Kommer att lägga in lite bilder från lördagskvällen på söndag så kika gärna in då och kolla hur allt har gått. Trevlig helg på er

Inga kommentarer: