torsdag 3 april 2008

Idag är det ingen..

Vanlig dag för idag är det min födelsedag!!!
Jupps så är det. O här har man suttit hemma hela dagen, knappt vågat gå utanför dörren. Är sjuk, sjukanmäld från jobbet. Har haft en jobbig natt med maginfluensa. Jag tror det är det iaf. annars har jag kankse ätit något som min mage inte tålde. Jaja i vilket fall som hellst såå har jag under mina 22 år aldrig varit sjuk på min födelsedag iaf. Så dett var något helt nytt för mig..eller nja, sjuk har jag ju varit förr.
Resterande av dagen ser ut så här. Handla till kalaset i morgon, fixa smörgåstårtorna, fixa vanliga tårtan..hmm vad det nu blir för någon. Ja sen bara ta det lugnt. Min mamma ska hjälpa mig med allt detta. Tacka gudarna för de. Jag kan ju inte springa och handla när jag är sjuk, kanske riskera att smitta någon..Fast jag mår ju bättre nu iaf.
ha en bra dag!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Vilken fin hund du har. Var utanför Ystad bor du? Titta gärna in på min blogg. Vi håller på att öppna en butik utanför Ystad, Karlsborg. www.nogg.se/cillascottage

Maria sa...

GRATTIS!!! Tråkigt att vara sjuk, Du får bädda ner dig med en stor kopp te och så får Bruno hålla dig sällskap!