fredag 11 juli 2008

Lycka!!!

Jag har blivit gudmor till världens sötaste lilla pojke. Tänk vilken lycka att få följa denna lilla pojke i livet. Se han växa upp och bli en stor kille som kommer att gå sin egen väg i livet, fatta sina egna beslut, göra sina egna val i livet både bra och dåliga.

I morgon ska vi på bröllop, det ska bli väldigt roligt. Ska erkänna en sak jag har aldrig varit på bröllop innan, detta är första för min del. Är lite nervös faktiskt. Vilken stor dag det är för brudparet. Ett stort kliv in i vuxen livet. Kommer livet någonsin bli sig likt igen? Det kan man fråga sig...
Om många år kankse jag också kommer att gifta mig, men jag vill vara lite äldre, lite mognare först. Prinsen har jag redan hittat, behöver man egentligen gifta sig...? Räcker det inte med att man älskar varandra nått obeskrivligt mycket?

Det är mycket man ska gå igenom i livet tillsammans, många svåra val många lyckliga stunder som man kommer att ha med sig i bagaget när man är gammal.. på nått vis så längtar jag tills mitt eget bröllop..mysigt att tänka sig in i framtiden då man själv står vid altaret med prinsen!










3 kommentarer:

ColonialEast sa...

Vilken fin liten pojke. Fantastiskt med ett nytt litet liv. Grattis till gudmor!

Levindas Värld sa...

Men oj vilken sötnos! Grattis till att du blitt gudmor får jag väl säga :)


Hihi, ja du får ta dig en baksvängom i helgen kanske, det är ju gott å ha hemma...hihi! Men det är inte direkt ofta det bakas här inte, 1-3 ggr om året kanske :)

Roligt att du gillar min blogg, din ser mysig ut, ska kika runt lite nu tror jag,
kram!

Cilla sa...

Hej! JA vi öppnade i går. Du kan se bilder på bloggen idag, lördag den 12/7. Vi har öppet fre 11-18, lör-sön 11-16. Du är jättevälkommen!
Grattis till att du blivit gudmor!

Kram Cilla